dijous, 27 de juny del 2019


Ja hem celebrat el nostre darrer Comitè d'Alumnes d'aquest curs. Els nostres ecodelegats acaben la seva feina i ens volen adreçar unes quantes reflexions personals per concloure el seu càrrec. Volen animar-vos a seguir treballant pel nostre entorn i cuidant la natura.


Abril Allepuz Pacheco

M'ha agradat ser ecodelegada perquè he après coses noves. Hem parlat dels contenidors. Vull tornar a repetir. 

Kilian Garcia Marro

M'ha agradat molt ser ecodelegat. He après moltes coses noves però també he aprofitat moltes hores de classe. Ha estat una bona experiència i m'agradaria tornar a repetir.


Arnau Cid Mola

M'ha agradat ser ecodelegat perquè he après moltes coses sobre la natura. L'hem de cuidar i tot comença reciclant, es poden fer coses molt xules reciclant.



Martina Pegueroles Sánchez

Hola, sóc la Martina. He estat l’ecodelegada de 4t i trobo que tinc massa per explicar, però us faré un resum de com és ser ecodelegat/ada. En primer lloc et pareix “guay” ser el portaveu d’ecologia al teu curs  i després vull dir que és xulo. Així que vaig començar gràcies a 30 persones que em van votar creient que era l’adequada per al càrrec.  Vaig posar-me a plorar. De fet em va agradar tant que fins i tot pagaria per repetir aquella sensació d’adrenalina que enyoro. Es sent un molt bé, després et recompensen pel teu treball i tot. Aquí m'acomiado, adéu a tots.

Maria Alanyà Segarra 

Per mi l'experiència de ser ecodelegada ha estat única. Vull dir a tots els que encara no ho tinguin clar, que s'apunten perquè això no es pot repetir. Estic molt orgullosa d'haver tingut aquest càrrec ja que les experiències viscudes han estat "quilomètriques". I això d'explicar temes sobre la part de l'escola ECO als meus companys és molt agradable. També la recollida de paper, les excursions, els amics... Tot ha estat bonic.

Iker Adam Sabaté

Jo, com a ecodelegat de 6è, us puc dir que m'ha agradat molt el càrrec ja que hem fet activitats molt divertides i sortides amb altres escoles (Fòrum d'Escoles Verdes). Aquesta sortida em va agradar molt ja que vaig fer nous amics i vaig experimentar una nova "aventura". També dir-vos que el grup del comitè ha estat un grup excel·lent. Com que el curs que ve jo ja passo a l'institut i no tornaré a estudiar a l'escola, vull dir que aquest últim any ha estat el millor gràcies a ser ecodelegat. M'ho he passat molt bé i he tingut molt bones coordinadores.


Des d'aquí acomiadem també al GRUP DE TREBALL que ens ha acompanyat al llarg del curs i que amb el seu esforç ens ha permès dur a terme moltes accions.



MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS PER LA VOSTRA INICIATIVA, DEDICACIÓ I TREBALL PEL NOSTRE ENTORN.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada