divendres, 29 de juny del 2018



El nostre Comitè d'Alumnes s'acomiada de tots vosaltres amb la il·lusió complerta d'haver fet una bona feina per la nostra escola. Ha estat tot un plaer tenir-vos amb nosaltres col·laborant en totes les tasques que us hem encomanat i vetllant per aconseguir una escola cada cop més sostenible i respectuosa amb el medi ambient. Tot i que deixeu el vostre càrrec, heu de continuar amb la vostra excel·lent actitud envers la natura i transmetent els valors que us han portat a ser ecodelegats al llarg d'aquest curs.


La Neus i l'Aleix han estat uns joves força emprenedors i amb les idees molt clares. Saben què cal fer per cuidar el nostre planeta.
  


L'Edgar i l'Ivan  ens han aportat moltes idees per millorar el nostre món i han demostrat en tot moment el seu compromís en dur-les a terme.


L'Aaron i l'Iris s'han implicat molt en totes les tasques i han estat un bon exemple per als companys més joves del Comitè.


Moltíssimes gràcies a tots i totes!!!
Entre tots aconseguirem millorar la salut del nostre planeta!!! 



Els ecodelegats de 4t, 5è i 6è han estat treballant al llarg de tot el curs i col·laborant en el projecte d'Escola Verda.
 
GRISELDA OLLÉ (4t A)


Ha estat una experiència molt bona, he pogut compartir idees amb els meus companys/es. Fer els cartells ha estat molt divertit, perquè tenia una companya molt bona. M'HO HE PASSAT MOLT BÉ!



LAIA CODORNIU (4t B)


Ha estat molt xulo, m'ho he passat molt bé amb els companys/es. Totes les activitats han estat guai i al mateix moment divertides, a part que els grups per a fer els cartells han estat molt guais. HA ESTAT MOLT GUAI!!!


IVAN DE BIASE (4t C)


A mi, com a ecodelegat, m'ha agradat molt aquesta experiència  perquè he acceptat aquesta oportunitat única i no em penedeixo de res. HA ESTAT UNA OPORTUNITAT ÚNICA!



MIREIA IBÁÑEZ (5è A)



Ha estat una experiència molt especial, perquè si no hagués estat pel grup de treball no hagués ajudat al medi ambient. Aquest grup ha estat magnífic. UNA OPORTUNITAT MAGNÍFICA!!


LORENA CURTO (5è B)


M'ha agradat molt i he xalat. He fet tot el que he pogut i he fet amics que no tenia. Ha estat molt bonic per ser la primera vegada. HE XALAT MOLT! 


AARON ESCARDA (5è C)



A mi m'ha agradat molt ser ecodelegat. M'he divertit molt al grup de treball. A més a més, em va agradar molt ser un membre del jurat del concurs de logotip. HA ESTAT UNA EXPERIÈNCIA INOBLIDABLE!!!



IRIS GIMÉNEZ (6è A)



M'ha agradat molt formar part del grup de treball, compartir les meves idees amb els companys, ajudar a què la gent madure amb el tema del medi i el reciclatge i moltes coses més.
A més, m'ha encantat formar part d'aquesta família, he après moltes coses novesTANT DE BO HO POGUÉS TORNAR A REPETIR!!!


OUALID HAMDAOUI (6è B)


M'ha agradat molt ser ecodelegat i tindre nous amics i amigues. He tingut una experiència molt divertida amb el grup de treball. M'he adonat que algunes persones tracten mal el tema del medi ambient i les hem ajudat per a què no ho facin així. VOLDRIA REPETIR!!!


MARIONA ACERO (6è C)

Ser ecodelegada i participar amb el grup de treball ha estat una experiència per aprendre nosaltres sobre el medi ambient i també hem pogut ajudar a les persones i fer-les canviar d'opinió.
Jo ho tornaria a repetir perquè ha estat una experiència inoblidable.
Gràcies a tots els components del grup de treball.  VOLDRIA TORNAR-HO A SER!

 
                 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada